THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 17, 2011

Selamat Kembali

Kembali Kepada kehidupan sebagai manusia biasa...tetapi di alam yang baru....
Rentetan Kehidupan apabila difikir adakalanya tidak terfikir dan tidak terdetik diakal fikiran yang sentiasa berfikir..itulah lumrah kehidupan..yang datang akan pergi dan yang hidup akan mati...
bermula dari seorang bayi yg diibarat sebagai kain putih dicorak dengan kehidupan yang begitu indah oleh ibu bapa dan keluarga tersayang sehingga hari ini aku mencapai kejayaan dan mengejar cita2..oh betapa besarnyer pengorbanan seorang ibu, ayah dan makcik2 yang menatang aku bagai minyak yang penuh sehingga aku bergelar seorang manusia yang berguna dan berilmu..
Terima kasih..tetapi terima kasih saja bagaikan tidak mampu membayar jasa2 mereka...Sesungguhnya aku bersyukur mempunyai keluarga yang begitu mengambil berat...Terima Kasih Ya Allah...
Selain Keluarga..aku juga dibantu oleh rakan2 yang begitu memahami diri ini...banyak memberi sokongan...sentiasa berada dimana2 membantu aku dari semua segi...Terima Kasih Kawan2...Tidak terbalas rasanya jasa kalian..
Sekarang aku memulakan kehidupan sebagai seorang pekerja...bukan lg pelajar..bukan praktikal trainee dan bukan lagi seorang murid...
Besar rasanya tanggungjawab....tetapi kerana keluarga tercinta, aku mesti meneruskan kerana akula harapan mereka.....
TERIMA KASIH YA ALLAH
TERIMA KASIH ABAH,MAK,LONG,MOKDE
TERIMA KASIH ANGAH,ABG YI,SU YAH,MOKNA,POK,ANJANG,MAK ANDAK,UDE,MOKCIK..
TERIMA KASIH SEPUPU2 KU...
TERIMA KASIH KAWAN2KU.....

0 Orang Gagah Perkasa: