THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, February 22, 2011

Rindu Dihati

Ketika Ini..Saat Ini....Hati Ku Tidak Menentu..
Kangen Sama Family Ku sama Mohd Farid yang sentiasa memberi kekuatan pada diriku..
Ntah Mengapa Perasaan rindu itu Sgt Menebal Tika Ini..
Lebey Menebal rindu Pada Arwah Ibuku yang telah meninggalkan ku selama 15tahun lamanya...
Perasaan ini muncul apabila adik kepada Mohd Farid meluahkan perasaannya rindu pada arwah ayahandanya juga ibunda terchenta dikampung halaman..
ku juga begitu...
tatkala air mata ingin menitis..
dikala itu juga aku menyeka air mata itu agar tidak gugur ke bumi..
kerana apa...
kerana ku tidak mahu meratapi pemergian arwah ibuku yang sgt aku sayangi..
tetapi cukuplaa hati ku merasa rindu dan mengubati perasaan rindu itu dengan menyedekahkan Al-Fatihah untuk dirinya...
Ya Allah..
Tempatkanla ibu ku dikalangan orang2 Beriman...
Tipula jika aku tidak cemburu dengan insan2 yang masih mempunyai seorg wanita yang bergelar ibu disisinya...
Boleh berkongsi suka dan duka bersama..
karena..
ibu lebih mengerti apa yang dirasai oleh puterinya itu...
Tetapi aku??
Ya Allah..bukan aku ingin menyalahi segala takdirmu tetapi kujuga mempunyai perasaan seperti itu..
Ampunkanlaa aku Ya Allah..
Aku sentiasa redha dengan Takdirmu....
Tetapi aku tidak boleh menghalang perasaan itu...
Ya Allah bimbinglaa aku supaya menjadi seorang insan yang lebih tabah menghadapi segala ujianmu...
Sesungguhnya ku rasa teramat kehilangan selama pemergian ibu disisi..
Aku perlukan mu Ya Allah...
Kuatlaa Hatiku Agar tidak tersasar dari jalanmu..
ALFATIHAH UNTUK ARWAH IBUKU, JAHRAH BINTI BAKAR
DIRIKU SENTIASA RINDUKAN IBUKU........................

0 Orang Gagah Perkasa: