THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Thursday, February 17, 2011

Bila Sampai Waktunya

Aku Memerlukan kekuatan diri serta emosi....
Kenapakah??
Aku tidak tidak tahu..
Tetapi Aku ingin menjadikannya bekalan untuk mengharungi kehidupan yang mendatang...
Aku rase aku sudah mempunyai peningkatan dari segi keyakinan dan juga peningkatan dari segi berdikari...
Kerana Apa??
Kerana Keadaan Yang Aku Lalui....
Allah itu amat menyayangi hamba-hambaNya...
Diberi Kesenangan dan Kepayahan untuk HambaNya terus bersyukur dan mengingatiNya....
Terima Kasih Ya Allah kerana memberi aku kekuatan untuk meneruskan kehidupan ini walaupun banyak halangannya dan Engkau telah memudahkannya....
Aku Bersyukur...
Kepada Kawan2 sentiasa laa bersyukur serta memohon keredhaan dan keberkatan dari Allah S.W.T....

0 Orang Gagah Perkasa: