THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Friday, August 19, 2011

Cenderamata dari Incik TBS


Tajuk memang xbleh blah...hahahaha
tadi lps balik keje tros shoot to TBS..Jumpe my oldest sister n my brother in law..
Jumpe diorg kat sane sbb anta my cousin nak balik Mersing...my hometown..****I mish my Hometown oledi****

N then bus yang sepatutnye my cousin naik is pukul 6.00pm but delay coz bus tu rosak...
so that we decide to wait untill my cousin naik bus.. but u know kan,skrg kat tbS kn cannot turun bwh kalo xde tiket except yg adee tiket jee....

so we wait dekat atas jeelaaa smpi berbuka....sbb tkt my cousin tu nangis....this is 1st time she naik bus...hihihii

sedang kami ddk kat atas tuh tetibee staff TBS dtg bwk "Cenderamata" yang i mksdkan tuh...hahahha rupe2nyee sedikit makanan untuk berbukee...


nilaaa beg goodies tuh...dalam ni ade kuih + air mineral + Kurma...Taaapi dah abiss i makan...hahahahaah

Alhamdulillah....rezeki bulan ramadhan..hihihi.....

0 Orang Gagah Perkasa: