THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Saturday, August 20, 2011

Berbuka di Secret Recipe...


Ermmm last week pergi bebuka dekat Secret Resipe kat Alamanda..wif my housemateeee...becoz we 3 orang jeee ada kat umah soo we decide to berbuka puasa dekat Alamanda...First igt nak makan dekat Ayamas but full oledi...same wif Pizza hut...luckily at secret recipe not full yet...

I order kurma ayam with rice and Frost Lemon Tea....
But u know sumthing???
My kurma ayam BASI okeeee....

First look i tgk kurma ayam tu dah berbuih buih...so i dah syak macam basi...but when i think takkan laa basi...xkanlaaa staff secret recipe xtgk or tak bau...n then i just think positive...when dah masuk waktu berbukaaa i pon try kurma ayam tuh...n i rase masam...from the ayam and the potato...urmmm i panggil one of the staff n the i tanya...this kurma ayam's recipe memang ada rasa masam2 kee???n the that staff ask me..masam2 macam mane??i pon ckaplaa ntah..i pon dunno..but i think kurma ayam ni basi...n then she's took the kurma n go to the kitchen....n then she came to me and cakap kat I kami akan ganti yang lainn....arghhh i soo geram okeh...sbb i dah makan sikit kurma ayam tuh...aihhhh.....

Layanlaaa gmbr we'll yeee with the kurma ayam yang basi tu.......



Kak Azie n Kak raudhah...my housematee

Kurma Ayam yang basii....eeeee


I punyee mknn before taw this kurma ayam basi..kurma ayam yg diganti xsempat amik gmbr sbb dah lapar sgt...but the kurma ayam very seeedappp...hihi

my face before know kurma ayam basi....huhuhu

0 Orang Gagah Perkasa: