THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Sunday, March 6, 2011

Dating


Hari Tamatlaa waktu dating aku secara official nyer....
Sedey ade...gumbira apetah lg...

huhuhu sedey sbb terpakse berpisah...
bila nk jumpe lg pon tataw...
ni laaa nasib kalo keje jauh22...
kalo kawen nnt mcm mn laaaaa....


Baru Sejam Berpisah dah rindu sesgt...
mungkin amik mase...
huhuhuhuu

mcm biase time dating mmg xde amik gmbr...
cume ade sikit jerk...huhuhu
xpe22...nnt i bli xcamera canggih2...
hahhahah

already miss my mucuk.....:(((((

Mu bucuk Yang Botak Sedang tidow2 tpu...
Hahahha
Padan Muke Kene amik gmbr curi..
Sbb nyer : ade ke save nama aku dlm hp dia CM...
First yg aku pk CM tuh = Central market...hahaha
Upe2nyer
Cayang Mucuk...
Hihiihi
Dan secara Officially nyer aku save nama dia dlm hp
Cayang bacin..
Sbb ckp aku Bucuk Kan...
hahahahahah
Padan Muke...
Tp I lovee U soooooo Muchh!!!

6 Orang Gagah Perkasa:

iza zaty said...

alalala. so sweet.jeles2. haha

takpe2, smga dapat tmpt kerja yg dekat yer nnti. :D

AND , CEPAT2 KAWIN ! huhu

MiMi said...

hohohohoho jgn laa jeles...
suatu ari nnt anda juge akan begini...hihihi

Doa2kan akak yerk...dapat keje dekat2 n cepat kawen...
zati ngah syera jadi flower girl yer nnt...hahhahah

Anonymous said...

bpk org jd flower girl

MiMi said...

hahaha aku nk wat kelainan r...
hahahaha
asik liya ngan aina jerk..
bg plak org besar...hahahha

Anonymous said...

hohoho..byr lbh ckit

MiMi said...

ahhh watpe nk byr..hahahahaha
free jerk dah laa....