THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Friday, March 11, 2011

Selamat Hari Jumaat

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaaaaaaaatuh~~~
hihihihihi mulekan dengan senyuman yer....ekekekeke
aishh biler bg slm pnjg2 teringat mase skolah tadika dlu...hihihihih
panjang dan mendayu dayu jerk...
Rindu plak time tadika dlu...
mkn sedap2...
mkn byk2...
blaja sikit2 jerk...
hahahaha
yerlaa sbb makcik aku yg masak dlu..
sedap wooo
Satu hari aku meroyan nk mkn jemput2 @ Cekodok(bg yg agak bndar yg xphm jemput2 tuh ape..)hahahha
Aku suh makcik aku buat same mcm dia buat bertahun tahun dulu..
hahahaha
siap aku suh buat dengan air lada nyer skali (org bndr pggl kuah...)hahahaha
Selagi makcik aku xbuat selagi tula aku dok ty..
dok suh dia buat..
pastu satu hari tuh dia bwk satu plastik tu...
hahahhaha
Jenuh aku mkn...
pas daripada tuh xnk mkn dah..
rase nak mkn nasi goreng yg ade kacang panjang tuh...
Sedap wooooo...
hahahah
Biler pk2 balik patutlaa masa tadika tuh aku kembang semangkuk je...
hahaha
Skang!!!
Bukan semangkuk je,mangkuk pon dah xnk dah...
hahahahahha
to bukan citer ni yg aku nk share...
kire citer ni mukadimmah r..
hahahaha
aku nak citer pasal hari Jumaat yang Mulia nih..
Penghulu Segala hari...
Pejam Celik Pejam Celik dah hari Jumaat dah..
Kejap je masa Berlalu...
harap diriku jugee boleh berubah ke arah yg lebey baik mengikut hari2 yang berlalu dengan cepatnye....
Aminn~~~

0 Orang Gagah Perkasa: