THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Mimi & Faridz

Daisypath Anniversary tickers

Saya Nak Kawen Dengan Farid

Daisypath Wedding tickers

Thursday, March 8, 2012

Kerja Gilaaaa??what kerja gilaaa??means what??
Aiseemanakumenyampahoranggomennnnn~~~

Speaking bahasa inggeris tuh...


Ahh Aku Mane boleh kalo xbuat keje gileee....tp mmg gilee laaa sbb berkaitan duit..akukan mate duittan...Aiseemanakumenyampahoranggomennnnn~~~kahkahkahkahkahkahkah

Sebenarnyaaa aku baru je terpikir masalah ni......
Masalahnyaaa ialahhh....

Aku dah planning nk tunang dari bulan 2....cari punye cari jumpelaa tarikh tu...29hb 4....tp kan ape yg aku baru terpk ialah....dahlaa aku nk benti keje dari fujitsu because i got better offer ok....rezeki nak tunang....alhamdulillah.....


Ape yang gila nyeeeee ialah...korg bygkanlaaa aku benti keje 30hb Mac ni...n then start keje baru 16/4...

Keje gilaa yang pertama:
Baru keje dua minggu dah nak cuti - tu bongok namenyeee

Keje gilaa yang kedua
dah tentulaa aku dapat gaji sikit.... Aiseemanakumenyampahoranggomennnnn~~~ Mane nk cekau duit time tung nnt - tu bodoh namenyeee...arghhh streghhh....


Keje gilaa yang ketiga
dah bli baju tunang...tapi nk bli yang lain..sbb dah xske baju tu...kahkahkahakorggomennibarutawbodohpemalasnkmampus...

Keje gilaa yang keempat
Pegi beli beg goodies bapaklaa besooor...ape nk isi dalam tuh pon tataw...hahahaha


Tapi tapi tapi tapi....
aku dapat stay bonus tu...ecehhh...walaupon sikit dapatla menampung kehidupan untuk bulan 4 dan bulan 5...tapi tataw laaaa cukup ke idokkk......
macam2 lagi nak beli...

Haritu byk gile abis...beli brg2 tungg.....dah la tuh makcik aku g gubah hantaran dah mcm nk kawen...hahahaha xpe2 bolehla buat kawen...jimat..kahkahkahkahkahkahkah


**apeyangmerisaukanialahcincinakudahxmuatkahkahkahkahkahakmukeorggomenbodohmcmape*****
 

0 Orang Gagah Perkasa: